Urodziny wyjątkowego miejsca

KLUB POLKI NA OBCZYŹNIE - URODZINY


Chcę dzisiaj zabrać Cię w niesamowite miejsce w sieci, które obchodzi w tym miesiącu swoje piąte urodziny! Chcę pokazać Ci wyjątkowość osób, które je tworzą i sprawiają, że każdego dnia na mojej twarzy pojawia się uśmiech szczęścia i dumy, że jestem częścią tej społeczności.


Klub Polki jest wyjątkowym miejscem w sieci, do którego trafiłam jakieś dwa lata temu. Kusiło mnie bardzo, żeby poznać inne osoby mieszkające dosłownie we wszystkich miejscach na świecie, żeby poznać ich punkt widzenia i co mają do powiedzenia. Naprawdę, nie żałuję ani chwili spędzonej przed komputerem czytając ich historie, teksty na stronie. Nie raz wybuchając śmiechem, innym razem ocierając dyskretnie łzy. 



Za co cenię Klub

Uwielbiam Klub za tę różnorodność. Za sto tysięcy pomysłów kreatywnych dusz, za poczucie brania udziału w czymś większym. Choć jesteśmy tylko blogerkami, każda z nas (i Piotr!) dokłada swoją cegiełkę w ulepszaniu świata. Akcje charytatywne, licytacje, kalendarz, książka, której część zysków idzie na szczytny cel... Polskie kobiety potrafią wiele!

Klub to ponad setka fantastycznych osobowości, z którymi zawsze można porozmawiać o wszystkim. Dzielimy się radościami i smutkami, wymieniamy poradami i wzajemnie się uczymy wciąż nowych rzeczy. Dziewczyny są niesamowite, opowiadając swoje codzienności są w stanie poprawić humor na długi czas. Dzielimy się też troskami i emigracyjnymi smutkami, które nas łączą pomimo ogromnych odległości jakie nas dzielą.


Emigracja nam nie straszna

Piszemy teksty na stronę Klubu, ale i dzielimy się własną twórczością na naszych blogach. Dzięki temu możemy odkryć najróżniejsze strony emigracji widziane subiektywnym okiem koleżanki. Klub daje nam poczucie wspólnoty, świadomość że nie jesteśmy same w podobnych sytuacjach. Że zawsze możesz się wyżalić i zostać wysłuchanym.

Nasze comiesięczne galerie to chyba mój najulubieńszy wspólny 'projekt'. Dzięki nim mogę podróżować gdzie tylko zechcę, często potem szukam dodatkowych informacji o miejscach z tych zdjęć. Możesz odbyć podróż dookoła świata nie ruszając się z fotela, czy to nie jest wspaniałe? Poznawać różne zakątki świata, o których często nawet nie słyszałeś. To klubowa codzienność i duma. Najcudowniejsze obywatelki świata tworzą wspólnie to niezwykłe miejsce.

KALENDARZ KLUB POLKI

Druga rodzina

Klub motywuje do działania, ciągłe burze mózgu, wspólne zajęcia i projekty stymulują i pomagają Ci ruszyć z własną twórczością. To taka druga rodzina, o różnych korzeniach, historiach, religiach, ale rodzina silnie ze sobą związana z ogromnym bagażem doświadczeń, która zawsze Ci pomoże jeśli masz problem z Twoją stroną bądź nie wiesz jak zabrać się za nowy tekst. Motywacyjny kopniak zawsze w cenie!

Miałam przyjemność dołożyć swoją cegiełkę w nieco większy rodzinny projekt jakim było powstanie kalendarza na ten rok. Pojawiły się tam moje dwie ilustracje i jestem niesamowicie szczęśliwa, że moja twórczość jest obecna na chyba wszystkich kontynentach. Dziewczyny wydały również książkę z opowiadaniami - patrz zdjęcie u góry. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze dorzucić coś od siebie w kolejnych projektach, tym bardziej że zawsze ma to bardzo pozytywny wpływ na świat.

KALENDARZ KLUB POLKI


Klub to studnia bez dna z inspiracją i dobrym humorem, to informacje z pierwszej ręki i internetowe bratnie dusze w każdym zakątku Ziemi. Dlatego zapraszam Cię serdecznie na stronę Klubu Polki, gdzie znajdziesz mini przewodniki, galerie i przepisy z całego świata. Najnowsze aktualizacje znajdziesz na naszym profilu na Facebooku i Twitterze, a światową galerię możesz podziwiać na Instagramie

Kochany Klubie, dziewczyny i Piotrze - niech nasza przygoda tutaj się nie kończy!



Pozdrawiam wszystkich ciepło i do zobaczenia niebawem w kolejnym wpisie.Widzimy się na Instagramie, gdzie zawitała bardzo cozy jesień - znajdziesz mnie tutaj.






8 komentarzy:

  1. Pięknie i wyczerpująco nas opisałaś :) Klub to ogromna dawka motywacji. I ja jestem dumna z tego, że należę do tej międzynarodowej wspólnoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klub to same wspaniałe rzeczy, prawda? Cudownie jest wspólnie tworzyć cos tak fantastycznego :)

      Usuń
  2. Świetnie napisane - nic dodać nic ująć 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem dumna z tego, ze należę do tego klubu😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ogromny powód do dumy. To jedna z tych lepszych rzeczy, na jakie trafiłam w życiu!

      Usuń
  4. Na pewno zajrzę do klubu, bo bardzo mnie do tego zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zaglądnij na stronę i fanpage, mieszanka kultur, przydatnych informacji, fantastycznych przepisów i ciekawostek - na pewno znajdziesz coś dla siebie!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz! Choć opcja anonimowego pozostawiania komentarzy jest włączona prosiłabym abyś jednak zostawił jakiś podpis - milej się wtedy dyskutuje!
Komentarze zawierające reklamę bądź obrażające mnie/innych komentujących będą usuwane.

Pozdrawiam! :)